2012. november 30., péntek

Hungarocell kép


Többször láttam már ilyet, de építkezéskor még nem hallottam erről, most meg már nagyok a lányok.
Viszont most sikerült szereznem Hungarocell táblát, kedvem is van hozzá, meg hát akad 10 kreativitásra hajló, inspirációt váró, segítő kezem... :)
A kollegáim.

Szóval indul a projekt
(az eredetiben mintha a "húsos" hungarocell lenne az alap, mert sokkal simább a felülete)

Kellett egy tábla és egy minta...
Az átrajzolással bajban voltam, de megoldottuk: a papírt a hungarocellre helyezve lyukasztgattuk, majd berajzoltuk a mintát.


Mivel irodába szánom a képet, kerestem egy "üvegmatrica" mandalát, ez lett a mi mintánk.
Sniccerrel körbevágtuk a mintát,
és szuszakoltuk a textildarabokat.



,



Jó volt látni az igyekezetet, az élvezetet...
Mint a gyerekek... :)
Mert addig jó, amíg belül gyerekek tudunk maradni.
Szerintem tök jól sikerült a kép és persze azt sem szabad elfelejteni, hogy csapatmunka volt... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése