2012. november 10., szombat

Adventi naptár


Talán még korainak tűnik, de én nem tudom elég korán kezdeni.....


Nálunk évek óta nagyon egyszerű az adventi naptár.
Egy koszorú van a lányok ajtajára erősítve. Arra van felfűzve az egyesével becsomagolt ajándék.
Korábban csoki, cukorka, ez-az (ami máshol is), esetleg 1-1 zokni, radír, apróság ....
Manapság májusban kezdem gyűjteni az ajándékokat... Szempillaspirál, szemfesték, körömlakk,...
Vannak nagyobbak is, ami nem fér fel pl.harisnya, esetleg póló, tudomisén ... 
Ezek külön vannak becsomagolva és felszámozva, a koszorúra (naptárra) csak a becsomagolt szám kerül...
Volt olyan év is, hogy csak a számok kerültek fel, mert "tapogatás" útján próbáltak aznapra választani...
De azt mondják, megédesíti a napjukat a reggeli ajándék, még ha csak egy nyalóka, akkor is... :)

Korábbi években többféle adventi naptára kipróbáltam, de ez vált be a legjobban.
És miért is kellene minden nap édességet adni???

Egyszer én is kaptam tőlük adventi naptárat...
Ebben házimunkák lapultak, amiket ők adtak nekem...
Fenomenális, nem?




És hogy mi legyen az ajándék? (Ha már nem csoki...)

Hajpánt, hajgumi, fésű, hajkefe
· Mini babák
· Műanyag "ékszerek": lánc, gyűrű
· Szilikon karkötő
· Ugrálókötél
· Apró labda vagy üveggolyó
· Kisautók
· Kis rajzfüzet színes ceruzával vagy zsírkrétával
· Kifestő színes ceruzával vagy zsírkrétával
- Festék, ecset
· Radír, vonalzó
· Kis csomag gyurma
· Apró plüssfigura
· Kulcstartó
· Zászló
· Síp
· Kártya
· Jojó
· Kis könyv
· Fogkefe, mini fogkrém
· Lufik
· Egészségesebb nassolnivalók: alma chips, kölesgolyó, stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése