2012. szeptember 2., vasárnap

Minikert avagy tündérkert

Nem vagyok túl romantikus alkat, de a giccset szeretem. :)
A volt középiskolai rajztanárom felvilágosított minket, hogy a giccs, ami túlzásba van vive, ami nem az eredeti leképezése . Pl. Walt Disney - giccses.
Nos, lehet hogy giccses, de az én szememnek (és szívemnek) kedves.
Ilyen számomra a tündérkert is. Azért hívom így, mert van egy kényszerképzetem, miszerint esténként, amikor alszunk, a tündérek a mi kis kertünkben megpihennek. Épp ezért rendezzük be úgy, hogy ott jól érezzék magukat a tündéink :) 
Mutatok egy két példát INNEN 


Jobb ha minden "kerti" elem természetes anyagból van. A bútorokat hajlítgathatjuk vesszőből, ügyesebbek rézből forraszthatják, a kerítés lehet pl. orvosi spalettából, én a "medencét" is igazi vízzel tölteném meg,
Itt felhasználhatjuk a régóta gyűjtögetett kagylókat, kavicsokat. Lehet "kőpad" vagy "szökőkút" pl. ytong téglából faragva. A lehetőségek száma végtelen :)


Néhány növény, mely jól mutathat a tündérkertben:
(Persze utána kell nézni, mit mivel ültethetünk össze, aszerint hol lesz a tündérkertünk!)
Gömbmoha - Cladophora aegraglopila
Csipkeharaszt - Selaginella martensi Jori
Mohafű - Sagina subulata
Pílea, tüzér virág - Pilea nummulariifolia
Kövirózsa- Sempervivum

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése