2012. szeptember 4., kedd

Kerékpár küllő - újragondolva

A régi kerékpárküllő semmire se jó, csak szemét... 
... mondhatná mindenki. 
De ez nem így van.... A családunkban sok küllő kallódik erre-arra. 
Eddig is használtuk mindenfélére, mert erősebb, mint a drót, ezért ha fel kell valamit akasztani pl.virágtartó makramét a terasz gerendájára, azt valószínűleg küllőre akasztjuk.

 
Viszont egyéb felhasználását is megtaláltam a neten . 
Ékszer !!!
Szenzációs ötlet, s bizony megvalósítottam.
Ez az én munkám.
Kell hozzá egy fogó, és egy jó erős kéz! 
Ez nem vicc, mert igen nehéz hajlítani.
 A küllőt megsmirgliztem, hogy fényes legyen, a menetes végét lecsíptem,
(kicsit megcsiszoltam az udvar betonján :) , hogy gömbölyű legyen a vége) 

 
Hajlítgattam, ez lett belőle :) A küllő feje beleakad a virág szirmába, ez a kapocs.
Feketére lefújtam és ennyi...:) 
 
Szerintem a képek önmagukért beszélnek 

Azóta készült gyűrű is.
Azon nincs kapocs, mert annyira merev a küllő, hogy nincs szükség rá. 

El tudom képzelni nyakláncon, fülbevalón, 
mert a lehetőség bennünk rejlik. 
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése