2014. december 6., szombat

A Mikulás helyettese

Szerencsére felnőttek a gyerekeim, így poént is csinálhatok a Mikulásból.

Olcsón kaptam Húsvéti csokicsomagot, ami még augusztusig megőrzi a minőségét 
 Azt gondoltam, poén lenne idén nyulat adni a lányoknak Mikulásra. 
De hogy mégis legyen némi télies hangulata, beöltöztettem a nyulakat Mikulásnak, a tojásokból hóember készítettem.

Ilyenek lettek :)


Gondoltam, készítek hozzá egy levelet, hogy :
" Ti már nagyok vagytok, én pedig a Kicsiket kell meglátogassam, így helyettest kerestem magam helyett..." 
Szerintem jót fognak derülni rajta és persze jóízűen elfogyasztják a csokikat. :) 


A nyulakra valamilyen textilből készítettem a sapkát és a kabátot, a szakálluk vetex.
A tojásokat krepp-papír szalaggal tekergettem körbe (időnként dekoupage ragasztóval rögzítettem) , majd ragasztópisztollyal erősítettem rá fejnek egy deo golyóját, és készítettem nekik kalapot is.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése