2016. március 17., csütörtök

Az első szappanom

 A szappankészítést is ki akartam próbálni.
Íme az eredmény.
Már elég régóta megvannak a hozzávalók, de a szappankészítők elbizonytalanítottak.
Hogy egy videó alapján nem lehet elkészíteni, megfázik a szappan, kicsapódik, izzad, stb...

Amikor készítettem és a tejesdobozba öntöttem még nem voltam meggyőződve róla, hogy ez szappan lesz.
tettem bele ételszínezéket és néhány csepp illóolajat.de így is leginkább zsír szaga volt.

Másnapra könnyen lebontottam róla a tejesdobozt és kipróbáltam a pecsétet.Persze erről sem tudtam, mennyire kell belenyomni.
Mivel nem nagyon látszott a pecsét így szemfestékkel színeztem és újra próbáltam pecsételni.
Azt hiszem mindent kipróbáltam, amit lehet, de nem vette el a kedvemet. Sőt!!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése