2016. január 22., péntek

Mozgó Minion dekoráció


Óvónéni koromban ilyenkor farsang tájékán í gyerekekkel a Jancsi bohóc c. verset tanultuk.
Erre  készítettem egy karton bohócot, aminek mozgott keze-lába.
De már nem vagyok Óvónéni, és a bohóc is kissé idejemúlt, ezért idén az irodába készítettem egy mozgó MINIONt. Mert most ő a divatos figura.

Katondobozból kivágtam a részeit és befestettem.
Miltonkapoccsal (vagy ahogy én ismerem Jancsi-szöggel) összeillesztettem a részeket.

Kijelöltem, hova kell tenni a zsinórt, hogy az rángatáskor megmozdítsa a végtagot.
Szétszedtem, majd felerősítettem rá a zsinórt, visszaillesztettem a részeket és kész is, mehet az iroda ajtajára.
A felnőttek gyermeki rácsodálkozással cibálták a zsinórt, amikor arra jártak :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése