2015. június 25., csütörtök

Célbadobós

Gyerekként szerettem ezt a fajta célbadobós játékot. Amit nem szerettem benne, hogy nekem nem volt ilyenem és mindig meg kellett várni a szomszéd gyereket vele.
Ha akkor is kreatív lettem volna, elkészíthettem volna így, újrahasznosított anyagokból.

Vegyünk egy papírhengert, ami a földbe szúrva a "cél" oszlop lesz.
Vegyünk papírtányérokat és a szélüket vágjuk le.(vagy sima kartonpapírból kivágott kör is megfelel)
Díszítsük kedvünkre, ezek lesznek a dobókarikák.

Ha több "cél" oszlopot készítünk, akkor azoknak lehet értékük. Ami messzebb van, az többet ér.
Persze ha lakásba készítjük el, akkor kell egy alap az oszlopnak, Ez lehet pl. egy cserép földdel de készíthetünk papírtalpat is.


1 megjegyzés:

  1. Ez nagyon ötletes, de anyagában túl könnyűnek tűnik. Ehelyett vagy mellett szívesen vennék fából vagy műanyagból készült dobókarikákat. Tud valaki olyan boltról, ahol ilyesmi kapható?
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés