2015. április 2., csütörtök

Koszorú maradékokból


Bizony elirigyeltem a tojástartóból készült koszorút, amit a neten láttam (és persze most nem találok). Sajnos (vagy nem sajnos) olyan vagyok, hogy ha látok valamit, azt elraktározom az agyam rejtett zugába, és valamilyen apropóból előjön.
Így készült el az én koszorúm is.
A 10-es tojástartó közepe kell hozzá, amit zöldre festettem és egymásba ragasztottam őket.
Hogy sokáig mutatós legyen a virág, a tegnapi fonalból készült százszorszépeket tettem bele.
Fű gyanánt zöld fonalat dekupage ragasztóval bekentem és száradás után beleragasztottam ezt is.
Az ibolyák szalagból készültek, de ezt majd holnap.


Szóval az én koszorúm köszönőviszonyban sincs az eredeti ötlethez, de nekem nagyon tetszik.





         


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése