2014. március 16., vasárnap

Rejtett értéktartó

A régiek a párnacihában tartották a pénzüket. A mai emberek a bankban, Mégis előfordul, hogy otthon is kell tartani némi tartalékot.
Sokan a fehérneműk között tartják a pénzt, sokan a könyvespolcon.

Most ez utóbbira mutatok egy ötletet. Bár ehhez egy könyvet be kell áldozni a feladatra.
Keressünk egy találó címet - és persze a könyv formája is legyen megfelelő. Olyan címre gondolok, ami egyrészt elfér a többi között (pl. szépirodalmi könyvespolcon kirí egy krimi) , másrészt a tulajdonosra jellemző lehet.

Ilyenekre gondolok :
Szépirodalom mellé: A tőke, Nyomorultak, Bűn és bűnhődés, A fösvény
vagy szórakoztató polcra  pl. Talált pénz, Rengeteg pénz
Romantikusoknak: A tökéletes társ,
Krimik mellé: Pénzvadászok, Papírpénz 

HA megvan a könyv, jöhet az alkotás.
Én a könyv 1/3-ánál berajzoltam a pénz méretét. Szikével kivágtam egy kicsit nagyobb lyukat. Pici ragasztóval (papír vagy szalvétaragasztó) a mélyedés lapjait és néhány további lapot összefogtam, az oldalánál, a könyv szélén végigkentem. Így csak annyira ragaszt össze, mintha pl. víz érte volna.    
Persze ha valaki végigpörgeti, akkor kiderül a turpisság, de mennyi erre az esély? 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése