2013. december 1., vasárnap

Karácsonyfa kávékapszulából

Bizony eljött a december, és lassan azok is elgondolkodnak a készülődésen, akik nem megszállottjai a karácsonynak.

Ma egy újrahasznosítást hoztam. Rengeteg Nespresso kávékapszulával ellátnak a kollegák, így mindig töprengek rajta, mi lehetne még belőle.

Karácsonyfát készítettem. :)

A kapszulákat befestettem zöldre. csak olyan immel-ámmal, minél tökéletlenebb, annál "életszerűbb"

Száradás után bevagdaltam a széleit.
Egy drótra hurkot készítettem, majd felfűztem rá az első kapszulát. Ezután a drótra csináltam egy másik hurkot, felkerült a második kapszula, végül újabb hurok és a harmadik kapszula.
A hurkok nem engedik egymásba csúszni a "fenyő szinteket",

Ezután felragasztottam rá gyöngyöket, csillagokat és kész is a dísz. 
Gondolkodtam a pufi festéken is, mert szerintem azzal is jópofán meg lehetne festeni, és valószínűleg nagyon mutatós, ha felpuffad a festék. Azzal akár gyertya szerű képződményt is lehetett volna alkotni rá.

Az egyik fenyő végére a drótra kicsit nagyobb arany gyöngyök kerültek, ezzel mintegy csúcsdíszt alkotva.   





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése