2012. augusztus 25., szombat

Nyári emlék.. kagyló, csiga - újragondolva

Mindenki csinálja... összegyűjtjük, eltesszük emlékbe, majd kerülgetjük... 
Vagy megpróbálkozunk a neten található kismillió ötlettel, miszerint képkeretre vagy cserépre ragasztjuk, ékszert készítünk belőle...  Ezek mind jók.
Bár nekem inkább a porfogó kategóriába tartoznak.
Ezen kívül a Feng-sui hivők szerint nem szép, sőt inkább káros, mert élővel és nem élettelennel kell körülvennünk magunkat.

Ettől függetlenül a kisebbik lányom elég fiatalon készített nekem ragasztópisztollyal kagylóból dolgokat.
És ezeket természetesen megtartottam élőben is, nem csak képen.


Abban sosem lehetek biztos, hogy a sárkány nem engem ábrázol :)
Viszont a "hintázó macik" számomra világossá tették, hogy a gyerekben is van kreatív véna.







Ha apró kagylóink és csigáink vannak, el tudom képzelni egy minikertben. Tudom, másoknak giccses, de nekem tetszik A magam részéről tündérkertnek hívom.:) Nos, a minikertről majd legközelebb :)

A kagylókat fel lehet használni a kertben, a teraszon, erkélyen, mint "térelválasztó" vagy díszítőelem.
Ilyenre gondolok:



De a szélcsengő is nagy kedvencem. 
És ez még a feng-sui-nak is megfelelhet, hiszen a feng = szél, az egyik alapelem.

A bátrak (és ügyesek) díszíthetnek kagylókkal, csigákkal használati tárgyakat pl. flip-flop papucs egyszerű (unalmas) pántját. 
Ezzel igazán nyári hangulatba kerülhetünk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése