2014. november 22., szombat

Személyre szabott mécsestartó

Azt találtam ki, hogy egy pasinak készítek horoszkópos mécsest.
Egy sörösdoboz oldalát levágtam.
Egy csillagképet kinyomtattam a sörösdoboz palástjával megegyező (vagy hasonló) méretben.
A papírt ráhajlítottam a fémlapra, majd (egy deszkán) parafatáblához való tüskével és szöggel kilyukasztgattam.
(a csillagképen is vannak kisebb és nagyobb csillagok)
Fontos, hogy a festett felület felől legyen lyukasztva.
A külsejét lefesthetem.
Már csak egy talp kell, amin megállhat. Meg persze ki kell gondolnom, hogyan rögzítsem a két szélét egymáshoz, hogy henger legyen.
Ha leemelem a talpról, beteszem a meggyújtott mécsest és mehet vissza a palást
Ez lett belőle.
Még nem az igazi, de ez csak a próba verzió volt.
A következő jobb lesz.  :)
 




2 megjegyzés:

  1. Ha a sörösdobozba vizet töltesz és beteszed a fagyasztóba, akkor utána tudod lyukasztgatni. Csak a tetejét kell levágni és mehet is bele a mécses.

    VálaszTörlés